Adja meg adatvédelmi beállításait

Marketing

A weboldal funkcionalitási, kényelmi és statisztikai célokból cookie-kat használ. Azok a cookie-k és nyomkövető mechanizmusok, melyek tehcnikailag nem feltétlenül szükségesek az oldal működéséhez, lehetővé teszik számunkra, hogy jobb felhasználói élményt és egyedi ajánlatokat (marketing cookie-kat és nyomkövető mechanizmusokat) nyújtsunk. Ezek csak akkor használhatók, ha Ön előzetesen hozzájárult: Tudjon meg többet



Visszavonás

Az alábbi linken: Adatvédelmi beállítások bármikor visszavonhatja a hozzájárulását, mely módosítás a visszavonástól lép hatályba. További információért kattintson az alábbi linkre: Adatvédelmi tájékoztató / céges információk.

Itt módosíthatja az adatvédelmi beállításait

Összes cookie letiltása: Amennyiben szeretné letiltani az összes cookie-t, kérjük nyissa meg böngészője beállításait, majd tiltsa le a cookie-k használatát. Kérjük vegye figyelembe, hogy ebben az esetben előfordulhat, hogy a weboldal bizonyos funkciói nem lesznek elérhetők.

Kérjük a jelölőnégyzetbe kattintva adja meg nekünk hozzájárulását vagy vonja vissza azt.

A weboldal funkcionalitási, kényelmi és statisztikai célokból cookie-kat használ. Azok a cookie-k és nyomkövető mechanizmusok, melyek tehcnikailag nem feltétlenül szükségesek az oldal működéséhez, lehetővé teszik számunkra, hogy jobb felhasználói élményt és egyedi ajánlatokat (marketing cookie-kat és nyomkövető mechanizmusokat) nyújtsunk. Ezek csak akkor használhatók, ha Ön előzetesen hozzájárult: Tudjon meg többet




További információért kattintson az alábbi linkre: Adatvédelmi tájékoztató / céges információk.

Már öt éve tart az erős vonzalom

A Bosch ismét a legnépszerűbbek között

  • Kihirdették az idei Munkáltatói Márka Kutatás eredményeit
  • 243 vállalat közül emelkedik ki a Bosch
Már öt éve tart az erős vonzalom

Budapest – A magyarországi Bosch csoport idén már ötödik alkalommal nyerte el a Legvonzóbb Munkáltató díját – ez derült ki az Aon Hewitt humánerőforrás tanácsadó és az AIESEC Magyarország által végzett friss felméréséből. A tegnap nyilvánosságra hozott kutatási eredményekből kiderült, mely vállalatok a legvonzóbbak ma a munkaerőpiacon. A munkáltatói márka, egy cégről a munkerőpiacon kialakult image napjainkban egyre inkább felértékelődik, hiszen a fiatal álláskeresők rendkívül tudatosan választanak munkahelyet. A kutatásban közel 14 ezer pályakezdő és tapasztalt munkavállaló értékelte és osztotta meg véleményét 13 iparág összesen 243 vállalatáról. A magyarországi Bosch csoport üzleti modelljéből adódóan elsősorban a szakmabeliek felé kommunikál, így az erős fogyasztói márkák mellett csak a valódi munkavállaló-barát gyakorlatnak és a műszaki érdeklődésű pályakezdők és tapasztalt munkavállalók válaszainak köszönhető az újabb toplistás helyezés. A kutatás adatai azt mutatják, hogy a Bosch csoport munkáltatói márka építésébe fektetett erőforrásai időről időre megtérülnek.

„Nagy öröm számunkra, hogy a Bosch csoport a munkáltatói márka kutatás évről-évre változó szempontrendszere ellenére is évek óta jelen van a díjazottak között. Átfogó vállalati stratégiánk erejét bizonyítja, hogy az évek során eddig mindig ugyanolyan megbízhatóan szerepeltünk a felmérésben. A kutatási folyamatok egységesebb formába öntésével minden bizonnyal mi is pontosabb visszajelzést kaphatnánk fejlődésünk irányairól, mértékéről, és a szükséges teendőinkről, egyúttal újabb közös lépést tehetnénk a magyarországi munkaerőpiac teljesebb ismerete, és a további fejlődés felé.” – mondta el a díjátadás alkalmából Javier González Pareja, a magyarországi Bosch csoport vezetője.

Címkék: Bosch, népszerű, vonzalom, Munkáltatói, Márka, díj

dr. Ficzere Ferenc
kommunikációs igazgató
Bosch csoport
Telefon: (+36 1) 431-3852