A weboldal funkcionalitási, kényelmi és statisztikai célokból cookie-kat használ. Részletes tájékoztatásért kattintson a "További információ" gombra. Ha hozzájárul a cookie-k használatához, kattintson az "Elfogadom" gombra.

Már öt éve tart az erős vonzalom

A Bosch ismét a legnépszerűbbek között

  • Kihirdették az idei Munkáltatói Márka Kutatás eredményeit
  • 243 vállalat közül emelkedik ki a Bosch
Már öt éve tart az erős vonzalom

Budapest – A magyarországi Bosch csoport idén már ötödik alkalommal nyerte el a Legvonzóbb Munkáltató díját – ez derült ki az Aon Hewitt humánerőforrás tanácsadó és az AIESEC Magyarország által végzett friss felméréséből. A tegnap nyilvánosságra hozott kutatási eredményekből kiderült, mely vállalatok a legvonzóbbak ma a munkaerőpiacon. A munkáltatói márka, egy cégről a munkerőpiacon kialakult image napjainkban egyre inkább felértékelődik, hiszen a fiatal álláskeresők rendkívül tudatosan választanak munkahelyet. A kutatásban közel 14 ezer pályakezdő és tapasztalt munkavállaló értékelte és osztotta meg véleményét 13 iparág összesen 243 vállalatáról. A magyarországi Bosch csoport üzleti modelljéből adódóan elsősorban a szakmabeliek felé kommunikál, így az erős fogyasztói márkák mellett csak a valódi munkavállaló-barát gyakorlatnak és a műszaki érdeklődésű pályakezdők és tapasztalt munkavállalók válaszainak köszönhető az újabb toplistás helyezés. A kutatás adatai azt mutatják, hogy a Bosch csoport munkáltatói márka építésébe fektetett erőforrásai időről időre megtérülnek.

„Nagy öröm számunkra, hogy a Bosch csoport a munkáltatói márka kutatás évről-évre változó szempontrendszere ellenére is évek óta jelen van a díjazottak között. Átfogó vállalati stratégiánk erejét bizonyítja, hogy az évek során eddig mindig ugyanolyan megbízhatóan szerepeltünk a felmérésben. A kutatási folyamatok egységesebb formába öntésével minden bizonnyal mi is pontosabb visszajelzést kaphatnánk fejlődésünk irányairól, mértékéről, és a szükséges teendőinkről, egyúttal újabb közös lépést tehetnénk a magyarországi munkaerőpiac teljesebb ismerete, és a további fejlődés felé.” – mondta el a díjátadás alkalmából Javier González Pareja, a magyarországi Bosch csoport vezetője.

Címkék: Bosch, népszerű, vonzalom, Munkáltatói, Márka, díj

dr. Ficzere Ferenc
kommunikációs igazgató
Bosch csoport
Telefon: (+36 1) 431-3852