A weboldal funkcionalitási, kényelmi és statisztikai célokból cookie-kat használ. Részletes tájékoztatásért kattintson a "További információ" gombra. Ha hozzájárul a cookie-k használatához, kattintson az "Elfogadom" gombra.

Ismét dobogón a Bosch

Folyamatos vonzásban és növekedésben

  • Kiváló eredményt ért el a Bosch a Munkáltatói Márka Kutatásban
  • 243 vállalat közül a harmadik legvonzóbb
  • Nemsokára érkezik az 1000. fejlesztőmérnök a Budapesti Fejlesztési Központba
Ismét dobogón a Bosch

Budapest – A magyarországi Bosch csoport idén az előkelő harmadik helyet szerezte meg a munkahelyek versenyében a Munkáltatói Márka Kutatás frissen nyilvánosságra hozott eredményei szerint. Az Aon Hewitt humánerőforrás tanácsadó cég az AIESEC Magyarországgal közösen, 7700 pályakezdő és tapasztalt munkavállaló megkérdezésével kereste Magyarország legvonzóbb munkahelyeit. A kutatásban 13 iparág 243 vállalata vett részt. A Bosch immár ötödik éve folyamatosan a 10 legvonzóbb magyarországi munkaadó között van, és tavalyhoz képest idén a tízes listán is előreugrott. Az előrelépés azért érdekes, mert nagy fogyasztói márkákat sikerült megelőzni egy év alatt. A kutatási eredményeket erősen befolyásolja egy-egy márka fogyasztói ismertsége, a Bosch pedig üzleti modelljéből adódóan elsősorban az üzleti partnerei felé kommunikál.
Az idei dobogós helyezés a magyarországi jelenlét folyamatos bővítésében, valamint a kutatás-fejlesztés kiemelkedő támogatásában tetten érhető következetes stratégiai gondolkodás eredménye. Az előkelő helyezés ezen kívül annak a munkavállaló-barát gyakorlatnak is köszönhető, mely szerint a Bosch olyan, az innovációt és kreativitást elősegítő vállalati kultúrát igyekszik megteremteni, mely vonzó karrierlehetőséget jelent nemcsak a pályakezdők, hanem a tapasztaltabb munkavállalók számára is.

„A Bosch csoport továbbra is nagy hangsúlyt fektet arra, hogy minőségi munkahelyeket hozzon létre Magyarországon, termékeinkről elmondható, hogy nemcsak Magyarországon készülnek, de Magyarországon is tervezik azokat.” – mondta el a díjátadás alkalmából Javier González Pareja, a magyarországi Bosch csoport vezetője, majd hozzátette: „(…) a kutatás eredménye természetesen számunkra is fontos visszajelzés, és azt is bizonyítja, hogy folyamatos innovációinkkal, valamint a műszaki felsőoktatás és a kutatás-fejlesztés elkötelezett támogatásával jó úton járunk. ”

A Bosch legfrissebb konstrukciós kihívása minden bizonnyal már a jövő évi kutatás eredményét erősíti majd, hiszen szokásához híven az idei nagyszabású projektkísérlet főszereplői ismét a mérnökök és a mérnökjelöltek. Három éven át öt egyetem öt csapata tervezi, építi azokat a gokartokat, melyek 2016-ra önjáróvá fejlődnek. Az idei évad megmérettetését a Hungaroringen tartják május 10-én.

„A Bosch jelenleg több száz nyitott pozíciót kínál, amelyekre pályakezdőket és tapasztalt munkavállalókat egyaránt keres. A következő bő két hónapban több állásbörzén is jelen leszünk, emellett a saját telephelyeken megszervezett Bosch Vision rendezvényekkel is az a célunk, hogy minél több érdeklődőt tájékoztassunk a Bosch által biztosított karrier utakról” – mondta el Nagy Anikó, a magyarországi Bosch csoport országos humán erőforrás igazgatója. A Magyarországon 9 leányvállalattal jelen lévő Bosch csoport közel 9000 munkavállalót foglalkoztat az országban. A cégcsoport az elmúlt években több száz új munkahelyet teremtett, és a növekedés 2014-ben is folytatódik. A Budapesti Fejlesztési Központba hamarosan megérkezik az 1000. fejlesztőmérnök.

Címkék: Bosch, dobogó, vonzás, növekedés, munkáltatói, márka, kutatás, legvonzóbb, munkaerő

dr. Ficzere Ferenc
kommunikációs igazgató
Bosch csoport
Telefon: (+36 1) 431-3852