A weboldal funkcionalitási, kényelmi és statisztikai célokból cookie-kat használ. Részletes tájékoztatásért kattintson a "További információ" gombra. Ha hozzájárul a cookie-k használatához, kattintson az "Elfogadom" gombra.

Erős a vonzás

A műszakis pályakezdők körében változatlanul a Bosch a legnépszerűbb

  • Több mint 230 cég, 8 ezer diplomás pályakezdő, 25 felsőoktatási intézmény vett részt a Munkáltatói Márka Kutatásban
  • A műszaki szakterületen a Bosch lett a KarrierStart TOP Vállalat 2011-ben
  • Junior Menedzser Program a tehetséges pályakezdőknek
  • Továbbra is sokoldalú Bosch-jelenlét a felsőoktatásban
Erős a vonzás

A magyarországi Bosch a legnépszerűbb vállalat a diploma előtt álló műszaki egyetemisták körében – ez derült ki az AIESEC Magyarország és az Aon Hewitt humánerőforrás tanácsadó által az ország 25 intézményében, 8 ezer diplomázóval végzett friss felméréséből. A ma nyilvánosságra hozott eredményekből kiderül, melyek azok a vállalatok, amelyek a legjobb választást jelentik egy pályakezdőnek – egyrészt a munkáltatói márka alapján, másrészt, hogy az imidzs mögött a valóságban mit tudnak kínálni, milyen gyakorlataik vannak a pályakezdők számára.

„Mára köztudott, hogy egyes szakmákban kifejezetten célirányosan választanak saját iparágukból a pályakezdő diplomások. E specializált területeken kiemelkedő jelentőséggel bír, hogy egy vállalat már korán elérje a számára ideális munkavállalókat. A magyarországi Bosch csoport hosszú távú stratégiája, hogy célzottan a szakmabeliek felé kommunikál, így a jó gyakorlatok mellett a műszaki érdeklődésű pályakezdők válaszainak köszönhetően lettünk ismét top vállalat.” – mondta el Thomas E. Beyer, a magyarországi Bosch csoport vezetője a díjátadás alkalmából.

A Munkáltatói Márka Kutatás során megkérdezett diákok több mint 230 vállalatot értékeltek. A befogadó készség, az anyagi juttatás, a belépési program kínálat és a szakmai fejlődés illetve karrier előmenetel szempontjai alapján, a műszaki szakterületen - mely a mérnöki szakmák mellett magába foglalja a termelést, minőségbiztosítást, kutatás-fejlesztést és a műszaki projektmenedzsmentet is - a Bosch csoport végzett az első helyen.
Kifejezetten a tehetséges pályakezdőket célozza a Bosch Junior Menedzser Programja, melynek célja, hogy a résztvevők a vállalatcsoport minél szélesebb spektrumát megismerjék.

„Két év alatt a diplomás pályakezdőknek lehetőségük nyílik arra, hogy a vállalat tevékenységeinek legkülönbözőbb területeivel ismerkedjenek meg. A program során a nemzetközi tapasztalatszerzés lehetőségét is biztosítjuk. A cél az, hogy a tapasztalatok birtokában a munkavállaló felelősen dönthessen arról, hol akar dolgozni a továbbiakban.” – mondta el Fluck Benedek, a Bosch csoport országos humán erőforrás igazgatója.

A Bosch csoport évek óta kiemelten támogatja a magyarországi felsőoktatást és mérnökképzést. A cégcsoport gyáraival évek óta szoros együttműködésben támogatnak és szerveznek a hallgatóknak szóló közös programokat. A Bosch Életre Tervezve Díj, a Kihívás Program, a Bosch Díj, a Bosch ösztöndíj, az miskolci Elektromobil verseny és az egri Pneumobil verseny mind a cégcsoport által életre hívott, a mérnökszakma imidzsét támogatni hivatott szakmaorientált motivációs hallgatói projektek.

„A vállalaton belül továbbra is egyik legfontosabb feladatunknak tekintjük a sokoldalú és innovatív Bosch–jelenlét biztosítását a felsőoktatásban.” - hangsúlyozta Thomas E. Beyer.

Címkék: Bosch, népszerű, műszaki, pálya, pályakezdő, vonzás, erős

dr. Ficzere Ferenc
regionális kommunikációs igazgató
Telefon: (36) 1 43 13 852

Németh Andrea Lulu
Szóval Kommunikáció
Telefon: (36) 20 43 22 433
E-mail: lulu@szoval.hu