Adja meg adatvédelmi beállításait

Marketing

A weboldal funkcionalitási, kényelmi és statisztikai célokból cookie-kat használ. Azok a cookie-k és nyomkövető mechanizmusok, melyek tehcnikailag nem feltétlenül szükségesek az oldal működéséhez, lehetővé teszik számunkra, hogy jobb felhasználói élményt és egyedi ajánlatokat (marketing cookie-kat és nyomkövető mechanizmusokat) nyújtsunk. Ezek csak akkor használhatók, ha Ön előzetesen hozzájárult: Tudjon meg többet



Visszavonás

Az alábbi linken: Adatvédelmi beállítások bármikor visszavonhatja a hozzájárulását, mely módosítás a visszavonástól lép hatályba. További információért kattintson az alábbi linkre: Adatvédelmi tájékoztató / céges információk.

Itt módosíthatja az adatvédelmi beállításait

Összes cookie letiltása: Amennyiben szeretné letiltani az összes cookie-t, kérjük nyissa meg böngészője beállításait, majd tiltsa le a cookie-k használatát. Kérjük vegye figyelembe, hogy ebben az esetben előfordulhat, hogy a weboldal bizonyos funkciói nem lesznek elérhetők.

Kérjük a jelölőnégyzetbe kattintva adja meg nekünk hozzájárulását vagy vonja vissza azt.

A weboldal funkcionalitási, kényelmi és statisztikai célokból cookie-kat használ. Azok a cookie-k és nyomkövető mechanizmusok, melyek tehcnikailag nem feltétlenül szükségesek az oldal működéséhez, lehetővé teszik számunkra, hogy jobb felhasználói élményt és egyedi ajánlatokat (marketing cookie-kat és nyomkövető mechanizmusokat) nyújtsunk. Ezek csak akkor használhatók, ha Ön előzetesen hozzájárult: Tudjon meg többet




További információért kattintson az alábbi linkre: Adatvédelmi tájékoztató / céges információk.

Rappelve népszerűsíti a fenntarthatóságot a Bosch új kampánya

Magyarországon is láthatók a vállalat nagysikerű #LikeABosch kampányának legújabb reklámfilmjei

  • A fenntarthatóság, az egészség és a higiénia áll a legújabb #LikeABosch tévé- és közösségimédia-kampány középpontjában
  • A Magyarországon most debütáló, nemzetközi sikerű reklámfilmek magyar szövegét Csorba Lóci, a Lóci játszik zenekar frontembere írta
  • Fülbemászó zene és humoros karakterek
Rappelve népszerűsíti a fenntarthatóságot a Bosch új kampánya

Budapest, Magyarország – A fenntarthatóságról, az egészségről és a higiéniáról szól a Bosch új háztartásigép-kampánya, amelyet ismét a humor, a vicces karakterek és természetesen a fülbemászó dallam tesz felejthetetlenné. A már Magyarországon is látható Élj fenntarthatóan #LikeABosch, valamint Élj egészségesen #LikeABosch szlogenekkel futó reklámfilmeket elsősorban eredeti, könnyed stílusuk tette rendívül népszerűvé a világ minden táján. A Bosch 2019-ben indított PR-kampánya a „Like a Boss” internetjelenségre épít, amely a világhálón vírusvideók és mémek formájában terjedve kattintások százmillióival büszkélkedhet. A videók szereplői hétköznapi emberek, akik bizarr mutatványokkal vagy épp nagy ügyességgel oldanak meg nehéz helyzeteket. A „Like a Bosch” kampány néhány betűt megváltoztatva ad új értelmet az internetes jelenségnek.

A Magyarországon most induló – a tévében, a közösségi médiában és egyéb online felületeken, valamint rádióreklámként is megjelenő ؘ– kampány fő üzenete az, hogy a fenntartható termékek használatával még többet tehetünk a klímavédelemért. A reklámfilmekben a vállalat olyan intelligens háztartásigép-megoldásait és termékeit láthatjuk, mint az i-DOS mosógépek, amelyek automatikusan adagolják a mosószert és sok vizet takarítanak meg; a PerfectDry mosogatógépek, amelyek a kezet és a villanyszámlát is kímélik; vagy a VitaFresh hűtők, melyekben az élelmiszerek tovább maradnak frissek.

A nemzetközi reklámfilmek szövegét minden ország maga készíti el egy-egy ismert, helyi zenész közreműködésével. A Bosch a magyar szöveg megzenésítésére Csorba Lócit, a Lóci játszik zenekar frontemberét kérte fel, aki vidám karaktere, ének- és rap tudása, valamint egészség- és környezettudatos életmódja miatt a #LikeABosch kampány méltó hangja lett.

A fenntarthatóság üzenete nemcsak a termékek szintjén jelenik meg a vállalatnál, hiszen a Bosch stratégiai célkitűzései közé emelte a bolygó védelmét. A vállalat úttörő szerepet vállal a klímavédelem területén, 2020-ban világszerte több mint 400 telephelye vált karbonsemlegessé. Ezzel a Bosch lett az első olyan globális iparvállalat, amely nem hagy szén-dioxid lábnyomot saját energiaelőállítása során.

A Bosch kiemelkedően sikeres és népszerű nemzetközi kampányfilmjei már magyarul is elérhetők a legnagyobb videómegosztó oldalon.

Az Élj egészségesen #LikeaBosch videó ezen a linken érhető el: https://www.youtube.com/watch?v=6cq5Whiumlw&list=PLFjQpdHmH3q8x-uFrDdstCteBwK6ClPho; míg az Élj fenntarthatóan #LikeaBosch a következőn: https://www.youtube.com/watch?v=cN-DIjyg7v8&list=PLFjQpdHmH3q8x-uFrDdstCteBwK6ClPho&index=2

A #LikeABosch kampánnyal kapcsolatos további információk az iot.bosch.com oldalon találhatók.

Címkék: Bosch, fenntarthatóság, kampány, #LikeaBosch

Varga Zita Hella

Telefon: +36 70 667-6374