A weboldal funkcionalitási, kényelmi és statisztikai célokból cookie-kat használ. Részletes tájékoztatásért kattintson a "További információ" gombra. Ha hozzájárul a cookie-k használatához, kattintson az "Elfogadom" gombra.

A Bosch új márkaidentitása

Az innovációtól az elbűvölésig: több érzelem a márkában A digitális átalakulást kifejező vállalati arculat

  • Dr. Volkmar Denner, az igazgatótanács elnöke: „Új vállalati arculatunk kifejezi a vállalaton belül zajló digitális átalakulást”
  • A digitális média igényeihez szabva
  • Nagyobb rugalmasság és szabadság a kreativitáshoz
A Bosch új márkaidentitása

Stuttgart, Németország – Vibráló, változatos, dinamikus: új márkaidentitásával a Bosch azt a digitális átalakulást hangsúlyozza, amelynek nyomán a vállalat a hálózatba kapcsolt élethez megoldásokat kínáló szolgáltatóvá válik. „Célunk, hogy hálózatba kapcsolt megoldásokkal javítsuk az élet minőségét és óvjuk az erőforrásokat. Ennek megfelelően alakítottuk ki vállalatunk új márkaidentitását. Az arculat egyszerre tükrözi az élet és a termékeink sokféleségét és egyediségét” – emelte ki az új márkaidentitás hátterével kapcsolatban Dr. Volkmar Denner, a Robert Bosch GmbH igazgatótanácsának elnöke. Az új vállalati arculat a márka érzelmi vonatkozásait helyezi előtérbe több szín, valamint egy új kép- és formanyelv alkalmazásával. A logó részeként az anker, a piros Bosch felirat és az „Életre tervezve” szlogen változatlan marad. „Vállalatunk nagyon sokat változott az elmúlt néhány év során. Az új vállalati arculat kifejezi a cégen belül zajló digitális átalakulást” – tette hozzá Denner. Az okosotthon kényelmesebbé teszi az emberek otthonát, az autók pedig maguk kérnek segítséget baleset esetén.

Az új vállalati arculattal kézzelfoghatóvá válik az „Életre tervezve” szlogen
Az új vállalati arculat már figyelembe veszi a digitális média speciális dizájn követelményeit. Emellett a nyomtatott sajtóban, a termékcsomagoláson és a belső arculatnál is megjelenik. Mivel az egyszerű arculatrendszernél csak nagyon kevés a merev szabály, így több szabadságot ad a felhasználóknak a vállalati arculat gyakorlati kialakításához. Az új látványvilág meleg színekkel jelzi az „Életre tervezve” szlogen előnyeit. A fókuszban a technológia felhasználói állnak.„Azt szeretnénk, hogy a márkával találkozó emberek számára kézzelfoghatóvá váljon cégünk ‘Életre tervezve’ szlogenje. Ezt képek és grafikai elemek segítségével érjük el” – magyarázta Peter Feldmann, a Bosch márkamenedzsment és marketing kommunikációs vezetője.

Egy új elem, az úgynevezett szupergrafika is bekerült az arculatba. Egymást átfedő egyenes és görbe formákon keresztül jelennek meg a Bosch márka ígéretei: minőség, globális partnerség, elbűvölő termékek és felelősség. A szupergrafikában látható a színek új skálája. Alapját a Bosch csoporton belül eddig is használt színek adják: a piros, a kék, a világoskék és a zöld. Ezt a skálát egészítik ki az elsődleges színek vegyes árnyalatai, például a sötét vöröses lila. További dizájnelemet jelentenek az egymást átfedő színes szövegdobozok. Az egymást átfedő mezők az ember és a technológia közötti kapcsolatot érzékeltetik. Az új vállalati arculatot így összegezte Gregor Schilling, a Bosch vállalati arculatért felelős vezetője: „A teljes képernyős háttérképek, a szupergrafika és az egymást átfedő szövegdobozok együtteséből egy lendületes és egyedi arculat bontakozik ki”.

A Bosch az elkövetkező két év során fokozatosan vezeti be az új vállalati arculatot.

Címkék: Bosch, új, márka, identitás, innováció, érzelem, vállalati, arculat, életre, tervezve, szlogen, grafika, szupergrafika

dr. Ficzere Ferenc
Telefon: +36 1 431-3852