Adja meg adatvédelmi beállításait

Marketing

A weboldal funkcionalitási, kényelmi és statisztikai célokból cookie-kat használ. Azok a cookie-k és nyomkövető mechanizmusok, melyek tehcnikailag nem feltétlenül szükségesek az oldal működéséhez, lehetővé teszik számunkra, hogy jobb felhasználói élményt és egyedi ajánlatokat (marketing cookie-kat és nyomkövető mechanizmusokat) nyújtsunk. Ezek csak akkor használhatók, ha Ön előzetesen hozzájárult: Tudjon meg többet



Visszavonás

Az alábbi linken: Adatvédelmi beállítások bármikor visszavonhatja a hozzájárulását, mely módosítás a visszavonástól lép hatályba. További információért kattintson az alábbi linkre: Adatvédelmi tájékoztató / céges információk.

Itt módosíthatja az adatvédelmi beállításait

Összes cookie letiltása: Amennyiben szeretné letiltani az összes cookie-t, kérjük nyissa meg böngészője beállításait, majd tiltsa le a cookie-k használatát. Kérjük vegye figyelembe, hogy ebben az esetben előfordulhat, hogy a weboldal bizonyos funkciói nem lesznek elérhetők.

Kérjük a jelölőnégyzetbe kattintva adja meg nekünk hozzájárulását vagy vonja vissza azt.

A weboldal funkcionalitási, kényelmi és statisztikai célokból cookie-kat használ. Azok a cookie-k és nyomkövető mechanizmusok, melyek tehcnikailag nem feltétlenül szükségesek az oldal működéséhez, lehetővé teszik számunkra, hogy jobb felhasználói élményt és egyedi ajánlatokat (marketing cookie-kat és nyomkövető mechanizmusokat) nyújtsunk. Ezek csak akkor használhatók, ha Ön előzetesen hozzájárult: Tudjon meg többet




További információért kattintson az alábbi linkre: Adatvédelmi tájékoztató / céges információk.

A Bosch ismét az egyik legkeresettebb a frissdiplomások körében

A világcég megerősítette a helyét a legvonzóbb munkahelyek élén

  • A HVG legutóbbi állásbörzéjén a Bosch ismét a legnépszerűbb munkáltatók közé került
  • A hiányzó kompetenciák elsajátítását a vállalat célzott programokkal segíti
A Bosch ismét az egyik legkeresettebb a frissdiplomások körében

Az idei HVG Állásbörze kiállítói és látogatói körében végzett felmérés szerint a vállalatok közül idén a Bosch csoport végzett a második helyen, az Audi Hungária mögött, megelőzve a Coca-Cola Hellenicet az elhelyezkedni kívánók körében. Az eredmény a korábbi évek felméréseihez hasonlóan ismét bizonyította: a Bosch hosszú ideje a műszaki egyetemisták érdeklődésének homlokterében áll. Ez a hazai műszaki felsőoktatás támogatása mellett a vállalat mukaerőpolitikájának is köszönhető, amely a bizalom, az együttműködés és a sokrétű támogatási programok egymást erősítő, szinergikus hatásaira épül. Az egyetemi tanszékek támogatása idejekorán megteremti azt a korszerű szakmai hátteret és kutatói attitűdöt, amely a nyitott innovációra épülő vállalati kultúra elsajátításához szükséges. Nem hagyható figyelmen kívül a Bosch csoport őszi image kampánya sem, mely minden bizonnyal hozzájárul ehhez a sikerhez. A HVG Állásbörzén elvégzett mostani felmérés is a Bosch koncepciójának eredményességéről árulkodik.

Az állásbörzén, melynek idén több mint tízezer látogatója volt, az érdeklődők megismerhették a Bosch csoport nyitottságra és folytonos interakciókra épülő szemléletmódját. "A Bosch vállalati kultúráját a mérnökképzés elhivatott támogatásának légköre hatja át. Motivációs programjaink, illetve a nemzetközi tapasztalatszerzési lehetőségek vonzó alternatívát jelentenek az egyetemekről kikerülő fiataloknak, és a szakmai előmenetel kecsegtető perspektíváját nyújtják számukra. A felsőoktatási intézmények támogatásával megalapozzuk azt az innovációs szemléletmódot, amely a munkába állásuk első pillanataitól kezdve segíti a fiatal szakembereket a Bosch kontinenseken átívelő közösségébe való akadálytalan beilleszkedésben." - emelte ki Javier González Pareja, a magyarországi Bosch csoport vezetője.
Az elhelyezkedés során a legfontosabb elvárások, amelyekkel egy friss diplomásnak a Bosch-nál szembesülnie kell, a jól hasznosítható elméleti és gyakorlati tudás, illetve az aktív nyelvi ismeretek. Ezzel szemben általános tapasztalat, hogy a felsőoktatási intézmények a korszerű szakmai ismeretanyag továbbadása mellett csupán mérsékelt figyelmet fordítanak a problémamegoldó valamint a kommunikációs készségek fejlesztésére és az idegennyelvi képzésre. Ez utóbbiban bizakodásra ad okot, hogy a HVG által rendezett állásbörzén a regisztrált látogatók 83,48 százaléka számolt be angol, és 36,01 százaléka német nyelvtudásról. A további szükséges képességek elsajátításához a Bosch jelentős segítséget nyújt speciális képzési tervek készítésével, és szakma-specifikus programokkal. Ennek szemléletes példája a cég mindennapos gyakorlatában mára általánossá vált belső coaching, ahol az adott szakterület tapasztalt művelői támogatják a pályakezdő mérnököket az elvárt kompetenciák megerősítésében.

Címkék: Bosch, népszerű, vonzalom, HVG, állásbörze, munkáltató

dr. Ficzere Ferenc
kommunikációs igazgató
Bosch csoport
Telefon: (+36 1) 431-3852