A weboldal funkcionalitási, kényelmi és statisztikai célokból cookie-kat használ. Részletes tájékoztatásért kattintson a "További információ" gombra. Ha hozzájárul a cookie-k használatához, kattintson az "Elfogadom" gombra.

Fotó Gazdaság

A Bosch új márkaidentitása

Fotó ID: 374

A Bosch új márkaidentitása

Vibráló, változatos, dinamikus: új márkaidentitásával a Bosch azt a digitális átalakulást hangsúlyozza, amelynek nyomán a vállalat a hálózatba kapcsolt élethez megoldásokat kínáló szolgáltatóvá válik. Az új vállalati arculat a márka érzelmi vonatkozásait helyezi előtérbe több szín, valamint egy új kép- és formanyelv alkalmazásával. Egy új elem, az úgynevezett szupergrafika is bekerült az arculatba. Egymást átfedő egyenes és görbe formákon keresztül jelennek meg a Bosch márka ígéretei: minőség, globális partnerség, elbűvölő termékek és felelősség. A szupergrafikában látható a színek új skálája. Alapját a Bosch csoporton belül eddig is használt színek adják: a piros, a kék, a világoskék és a zöld. Ezt a skálát egészítik ki az elsődleges színek vegyes árnyalatai, például a sötét vöröses lila.

A kép "Forrás: Bosch" megjelöléssel a sajtó számára díjmentesen felhasználható.