Define your privacy settings

Marketing

This website uses cookies for reasons of functionality, convenience, and statistics. Cookies and tracking mechanisms that are not technically required, but enable us to provide you with a better user experience and individual offers (marketing cookies and tracking mechanisms) are only used if you have given us your prior consent: more



Withdrawal

In our privacy settings you may withdraw your consent given here at any time with effect for the future. For further information please refer to our data protection policy / corporate information.

You can adjust your privacy settings here

Disable all cookies: If you wish to disable all cookies, then please go to your browser settings and deactivate the use of cookies. Please note that this may affect the functionality of the website.

Use the checkbox to grant us your consent or withdraw granted consent with effect for the future.

This website uses cookies for reasons of functionality, convenience, and statistics. Cookies and tracking mechanisms that are not technically required, but enable us to provide you with a better user experience and individual offers (marketing cookies and tracking mechanisms) are only used if you have given us your prior consent: more




For further information please refer to our data protection policy / corporate information.

Már öt éve tart az erős vonzalom

A Bosch ismét a legnépszerűbbek között

  • Kihirdették az idei Munkáltatói Márka Kutatás eredményeit
  • 243 vállalat közül emelkedik ki a Bosch
Már öt éve tart az erős vonzalom

Budapest – A magyarországi Bosch csoport idén már ötödik alkalommal nyerte el a Legvonzóbb Munkáltató díját – ez derült ki az Aon Hewitt humánerőforrás tanácsadó és az AIESEC Magyarország által végzett friss felméréséből. A tegnap nyilvánosságra hozott kutatási eredményekből kiderült, mely vállalatok a legvonzóbbak ma a munkaerőpiacon. A munkáltatói márka, egy cégről a munkerőpiacon kialakult image napjainkban egyre inkább felértékelődik, hiszen a fiatal álláskeresők rendkívül tudatosan választanak munkahelyet. A kutatásban közel 14 ezer pályakezdő és tapasztalt munkavállaló értékelte és osztotta meg véleményét 13 iparág összesen 243 vállalatáról. A magyarországi Bosch csoport üzleti modelljéből adódóan elsősorban a szakmabeliek felé kommunikál, így az erős fogyasztói márkák mellett csak a valódi munkavállaló-barát gyakorlatnak és a műszaki érdeklődésű pályakezdők és tapasztalt munkavállalók válaszainak köszönhető az újabb toplistás helyezés. A kutatás adatai azt mutatják, hogy a Bosch csoport munkáltatói márka építésébe fektetett erőforrásai időről időre megtérülnek.

„Nagy öröm számunkra, hogy a Bosch csoport a munkáltatói márka kutatás évről-évre változó szempontrendszere ellenére is évek óta jelen van a díjazottak között. Átfogó vállalati stratégiánk erejét bizonyítja, hogy az évek során eddig mindig ugyanolyan megbízhatóan szerepeltünk a felmérésben. A kutatási folyamatok egységesebb formába öntésével minden bizonnyal mi is pontosabb visszajelzést kaphatnánk fejlődésünk irányairól, mértékéről, és a szükséges teendőinkről, egyúttal újabb közös lépést tehetnénk a magyarországi munkaerőpiac teljesebb ismerete, és a további fejlődés felé.” – mondta el a díjátadás alkalmából Javier González Pareja, a magyarországi Bosch csoport vezetője.

Tags: Bosch, népszerű, vonzalom, Munkáltatói, Márka, díj

dr. Ficzere Ferenc
kommunikációs igazgató
Bosch csoport
Telefon: (+36 1) 431-3852