Define your privacy settings

Marketing

This website uses cookies for reasons of functionality, convenience, and statistics. Cookies and tracking mechanisms that are not technically required, but enable us to provide you with a better user experience and individual offers (marketing cookies and tracking mechanisms) are only used if you have given us your prior consent: more



Withdrawal

In our privacy settings you may withdraw your consent given here at any time with effect for the future. For further information please refer to our data protection policy / corporate information.

You can adjust your privacy settings here

Disable all cookies: If you wish to disable all cookies, then please go to your browser settings and deactivate the use of cookies. Please note that this may affect the functionality of the website.

Use the checkbox to grant us your consent or withdraw granted consent with effect for the future.

This website uses cookies for reasons of functionality, convenience, and statistics. Cookies and tracking mechanisms that are not technically required, but enable us to provide you with a better user experience and individual offers (marketing cookies and tracking mechanisms) are only used if you have given us your prior consent: more




For further information please refer to our data protection policy / corporate information.

Erős a vonzás

A műszakis pályakezdők körében változatlanul a Bosch a legnépszerűbb

  • Több mint 230 cég, 8 ezer diplomás pályakezdő, 25 felsőoktatási intézmény vett részt a Munkáltatói Márka Kutatásban
  • A műszaki szakterületen a Bosch lett a KarrierStart TOP Vállalat 2011-ben
  • Junior Menedzser Program a tehetséges pályakezdőknek
  • Továbbra is sokoldalú Bosch-jelenlét a felsőoktatásban
Erős a vonzás

A magyarországi Bosch a legnépszerűbb vállalat a diploma előtt álló műszaki egyetemisták körében – ez derült ki az AIESEC Magyarország és az Aon Hewitt humánerőforrás tanácsadó által az ország 25 intézményében, 8 ezer diplomázóval végzett friss felméréséből. A ma nyilvánosságra hozott eredményekből kiderül, melyek azok a vállalatok, amelyek a legjobb választást jelentik egy pályakezdőnek – egyrészt a munkáltatói márka alapján, másrészt, hogy az imidzs mögött a valóságban mit tudnak kínálni, milyen gyakorlataik vannak a pályakezdők számára.

„Mára köztudott, hogy egyes szakmákban kifejezetten célirányosan választanak saját iparágukból a pályakezdő diplomások. E specializált területeken kiemelkedő jelentőséggel bír, hogy egy vállalat már korán elérje a számára ideális munkavállalókat. A magyarországi Bosch csoport hosszú távú stratégiája, hogy célzottan a szakmabeliek felé kommunikál, így a jó gyakorlatok mellett a műszaki érdeklődésű pályakezdők válaszainak köszönhetően lettünk ismét top vállalat.” – mondta el Thomas E. Beyer, a magyarországi Bosch csoport vezetője a díjátadás alkalmából.

A Munkáltatói Márka Kutatás során megkérdezett diákok több mint 230 vállalatot értékeltek. A befogadó készség, az anyagi juttatás, a belépési program kínálat és a szakmai fejlődés illetve karrier előmenetel szempontjai alapján, a műszaki szakterületen - mely a mérnöki szakmák mellett magába foglalja a termelést, minőségbiztosítást, kutatás-fejlesztést és a műszaki projektmenedzsmentet is - a Bosch csoport végzett az első helyen.
Kifejezetten a tehetséges pályakezdőket célozza a Bosch Junior Menedzser Programja, melynek célja, hogy a résztvevők a vállalatcsoport minél szélesebb spektrumát megismerjék.

„Két év alatt a diplomás pályakezdőknek lehetőségük nyílik arra, hogy a vállalat tevékenységeinek legkülönbözőbb területeivel ismerkedjenek meg. A program során a nemzetközi tapasztalatszerzés lehetőségét is biztosítjuk. A cél az, hogy a tapasztalatok birtokában a munkavállaló felelősen dönthessen arról, hol akar dolgozni a továbbiakban.” – mondta el Fluck Benedek, a Bosch csoport országos humán erőforrás igazgatója.

A Bosch csoport évek óta kiemelten támogatja a magyarországi felsőoktatást és mérnökképzést. A cégcsoport gyáraival évek óta szoros együttműködésben támogatnak és szerveznek a hallgatóknak szóló közös programokat. A Bosch Életre Tervezve Díj, a Kihívás Program, a Bosch Díj, a Bosch ösztöndíj, az miskolci Elektromobil verseny és az egri Pneumobil verseny mind a cégcsoport által életre hívott, a mérnökszakma imidzsét támogatni hivatott szakmaorientált motivációs hallgatói projektek.

„A vállalaton belül továbbra is egyik legfontosabb feladatunknak tekintjük a sokoldalú és innovatív Bosch–jelenlét biztosítását a felsőoktatásban.” - hangsúlyozta Thomas E. Beyer.

Tags: Bosch, népszerű, műszaki, pálya, pályakezdő, vonzás, erős

dr. Ficzere Ferenc
regionális kommunikációs igazgató
Telefon: (36) 1 43 13 852

Németh Andrea Lulu
Szóval Kommunikáció
Telefon: (36) 20 43 22 433
E-mail: lulu@szoval.hu