Define your privacy settings

Marketing

This website uses cookies for reasons of functionality, convenience, and statistics. Cookies and tracking mechanisms that are not technically required, but enable us to provide you with a better user experience and individual offers (marketing cookies and tracking mechanisms) are only used if you have given us your prior consent: more



Withdrawal

In our privacy settings you may withdraw your consent given here at any time with effect for the future. For further information please refer to our data protection policy / corporate information.

You can adjust your privacy settings here

Disable all cookies: If you wish to disable all cookies, then please go to your browser settings and deactivate the use of cookies. Please note that this may affect the functionality of the website.

Use the checkbox to grant us your consent or withdraw granted consent with effect for the future.

This website uses cookies for reasons of functionality, convenience, and statistics. Cookies and tracking mechanisms that are not technically required, but enable us to provide you with a better user experience and individual offers (marketing cookies and tracking mechanisms) are only used if you have given us your prior consent: more




For further information please refer to our data protection policy / corporate information.

A Bosch ismét az egyik legkeresettebb a frissdiplomások körében

A világcég megerősítette a helyét a legvonzóbb munkahelyek élén

  • A HVG legutóbbi állásbörzéjén a Bosch ismét a legnépszerűbb munkáltatók közé került
  • A hiányzó kompetenciák elsajátítását a vállalat célzott programokkal segíti
A Bosch ismét az egyik legkeresettebb a frissdiplomások körében

Az idei HVG Állásbörze kiállítói és látogatói körében végzett felmérés szerint a vállalatok közül idén a Bosch csoport végzett a második helyen, az Audi Hungária mögött, megelőzve a Coca-Cola Hellenicet az elhelyezkedni kívánók körében. Az eredmény a korábbi évek felméréseihez hasonlóan ismét bizonyította: a Bosch hosszú ideje a műszaki egyetemisták érdeklődésének homlokterében áll. Ez a hazai műszaki felsőoktatás támogatása mellett a vállalat mukaerőpolitikájának is köszönhető, amely a bizalom, az együttműködés és a sokrétű támogatási programok egymást erősítő, szinergikus hatásaira épül. Az egyetemi tanszékek támogatása idejekorán megteremti azt a korszerű szakmai hátteret és kutatói attitűdöt, amely a nyitott innovációra épülő vállalati kultúra elsajátításához szükséges. Nem hagyható figyelmen kívül a Bosch csoport őszi image kampánya sem, mely minden bizonnyal hozzájárul ehhez a sikerhez. A HVG Állásbörzén elvégzett mostani felmérés is a Bosch koncepciójának eredményességéről árulkodik.

Az állásbörzén, melynek idén több mint tízezer látogatója volt, az érdeklődők megismerhették a Bosch csoport nyitottságra és folytonos interakciókra épülő szemléletmódját. "A Bosch vállalati kultúráját a mérnökképzés elhivatott támogatásának légköre hatja át. Motivációs programjaink, illetve a nemzetközi tapasztalatszerzési lehetőségek vonzó alternatívát jelentenek az egyetemekről kikerülő fiataloknak, és a szakmai előmenetel kecsegtető perspektíváját nyújtják számukra. A felsőoktatási intézmények támogatásával megalapozzuk azt az innovációs szemléletmódot, amely a munkába állásuk első pillanataitól kezdve segíti a fiatal szakembereket a Bosch kontinenseken átívelő közösségébe való akadálytalan beilleszkedésben." - emelte ki Javier González Pareja, a magyarországi Bosch csoport vezetője.
Az elhelyezkedés során a legfontosabb elvárások, amelyekkel egy friss diplomásnak a Bosch-nál szembesülnie kell, a jól hasznosítható elméleti és gyakorlati tudás, illetve az aktív nyelvi ismeretek. Ezzel szemben általános tapasztalat, hogy a felsőoktatási intézmények a korszerű szakmai ismeretanyag továbbadása mellett csupán mérsékelt figyelmet fordítanak a problémamegoldó valamint a kommunikációs készségek fejlesztésére és az idegennyelvi képzésre. Ez utóbbiban bizakodásra ad okot, hogy a HVG által rendezett állásbörzén a regisztrált látogatók 83,48 százaléka számolt be angol, és 36,01 százaléka német nyelvtudásról. A további szükséges képességek elsajátításához a Bosch jelentős segítséget nyújt speciális képzési tervek készítésével, és szakma-specifikus programokkal. Ennek szemléletes példája a cég mindennapos gyakorlatában mára általánossá vált belső coaching, ahol az adott szakterület tapasztalt művelői támogatják a pályakezdő mérnököket az elvárt kompetenciák megerősítésében.

Tags: Bosch, népszerű, vonzalom, HVG, állásbörze, munkáltató

dr. Ficzere Ferenc
kommunikációs igazgató
Bosch csoport
Telefon: (+36 1) 431-3852