Biztonságtechnika


Business Call/Contact Center megoldások a Bosch-tól


Képek(2)

Az összes kép mutatása

Sajtóközlemény


Októberben került aláírásra a Neckermann Magyarország Kft. és a Robert Bosch Kft. között a megállapodás a Magyarországon eddig egyedülálló Voice over IP alapú Contact Center szállításáról.
A Neckermann budapesti (13 kirendeltség) és vidéki (Békéscsaba, Eger, Győr, Kecskemét, Miskolc, Nagykanizsa, Nyíregyháza, Sopron, Szeged, Székesfehérvár, Tatabánya, Zalaegerszeg) irodái közötti IP hálózaton folyik a Call Centerek forgalma.
A budapesti kék számra beérkező hívásoknál a Call Center megvizsgálja a hívó körzetszámát, majd a Neckermann belső IP hálózatán továbbítja az adott körzetben lévő Call Center agent részére. Ha egy körzet agentjei mind foglaltak, akkor automatikusan megkeresi a legközelebbi körzet szabad agentjeit, és ide továbbítja a hívást. Az országban elhelyezett agentek képesek minden alközponti szolgáltatás igénybe vételére, mint például hívószám/név/központi telefonkönyv kijelzésre, de akár online mellék státuszának figyelésére több száz kilométer távolságból is.

Szeptemberben telepítette a Bosch az IKEA áruházakban a Business Contact Centert. Mind az alközpontra, mind a megoldás részeként szállított Contact Centerre igaz, hogy képes kiszolgálni a budapesti és a budaörsi áruház igényeit is. Az egyes áruházakban működő több száz telefon és DECT készülékek között a BCC megtalálja azokat az ügyintézőket, akik az adott telefonhívásnak megfelelő szakértelemmel rendelkeznek, függetlenül attól, hogy Budaörsön vagy Budapesten dolgoznak. Az első hetek statisztikai kiértékelése számos meglepetéssel szolgált. Bebizonyosodott, hogy naponta ezernél is több telefonhívás érkezik csak az ügyfélszolgálatra. E hívások feldolgozása mindenekelőtt szakértelmet és termékismeretet kíván. Az egyszerűbb feladatokat, kérdéseket viszont az automata ügyintéző hivatott megoldani.

Telekommunikációs audit

A Bosch a call center alkalmazások részeként fejlesztette ki a telekommunikációs audit szolgáltatást, melynek eredményeként csökkenthetők a cégek telefonköltségei, csökkenthető az elveszett hívások száma, s alapul szolgálhat a kommunikációs rendszer fejlesztésére.
Az audit javasolt időtartama 3 hónap, ezalatt elemzések készülnek a bejövő és kimenő hívásokról, nemcsak mennyiségükre, hanem a hívások tartalmára vonatkozóan is. Az audit időtartama alatt folyamatos lekérdezésre van lehetőség, így már a vizsgálati időszakon belül is részeredményekhez juthatnak.

2002. november

2002-11-04

  • 2002-11-04  [ Képek: 2 ] 

Az Ön kapcsolattartója

Dr. Ficzere Ferenc

A Bosch csoport kommunikációs igazgatója
+ 36 1 879 88 52 Email küldése

Hack Mónika

PR menedzser
+ 36 1 879 89 28 Email küldése